Fabryka Copywritingu

Potrzebujesz tekstu, który wyróżni Cię na tle innych firm i sprawi, że klienci sami będą do Ciebie przychodzić?

 

Wielu przedsiębiorców próbuje podnieść sprzedaż za pomocą tekstów na swoich stronach internetowych. 

Niestety, wkrótce zderzają się z brutalną rzeczywistością. 

Teksty, które dostają od copywriterów, po prostu nie sprzedają. Co więcej, wyglądają dokładnie tak samo jak te na stronach konkurencji. A jeśli nawet opis produktu niczym się nie wyróżnia na tle innych firm, to pozostaje tylko jedno… obniżka cen.

Taki tekst jest jak za mały, wyblakły garnitur kupiony za jakieś grosze w lumpeksie.

Nic dziwnego, że po takiej współpracy z copywriterem zostaje tylko frustracja i poczucie, że wyrzuciło się pieniądze w błoto… 

Ale można inaczej.

Możesz mieć tekst, który będzie pomostem pomiędzy Tobą a Twoimi klientami. Taki, który im udowodni, że warto zapłacić za Twój produkt cenę, którą proponujesz. A nawet wyższą… 

Taki tekst jest jak elegancki garnitur szyty na miarę. Każdy, kto Cię w nim zobaczy, wie, że reprezentujesz coś wyjątkowego.

Chodzi o to, żeby na końcu klient przeczytał dokładnie te słowa, których potrzebuje do zakupu.

Chcesz mieć taki tekst na swojej stronie internetowej?

Zobacz, co dla Ciebie napiszę:

Teksty na strony www (Landing Pages, Home Pages)

Niech pierwsze, co zobaczy Twój klient po wejściu na stronę, to będą konkrety i emocje. Tak, żeby wiedział, gdzie jest i dlaczego powinien kupić właśnie u Ciebie.

Opisy produktów i usług

Wyróżnij się z tłumu dzięki lepszym słowom, a nie niższym cenom. Czas zmotywować klienta do zakupu, zamiast zalewać go tylko suchymi faktami.

Maile i newslettery

Zbuduj relacje z klientem, które wzbudzą jego zaufanie i doprowadzą do zakupu. Koniec z pisaniem dla pisania! Rozwiąż problemy klientów, a odwdzięczą Ci się kolejnymi zamówieniami.

Content marketing (artykuły, poradniki, wpisy na bloga, posty na social media, case studies)

Wszystko, co pokaże, że jesteś ekspertem w swojej branży i zachęci klienta do zakupu.

Czym się różnię od innych copywriterów?

Sprawdź, jak działam i zobacz, czy pasujemy do siebie.

 

Przyznam, że jestem inny.

Nie piszę, żeby wypełnić plik jak największą liczbą znaków ze spacjami, którą narzuca mi umowa. Piszę tyle słów, ile klient potrzebuje, żeby zdecydować się na zakup. Nie opieram się też na zwykłym researchu w Googlu, żeby potem sparafrazować prace innych copywriterów i skleić to wszystko w jeden tekst.

To co napiszę, będzie się wyróżniać. Będzie po prostu unikalne.

Skąd to wiem?

Bo najważniejsze materiały do pisania mam z jedynego pewnego źródła — od Ciebie.

Zakładam, że to Ty jesteś ekspertem od swoich produktów czy usług. I to Ty najlepiej znasz swoich klientów. Podczas naszej współpracy moim zadaniem jest odkryć kluczowe informacje potrzebne do stworzenia tekstu. A potem wykorzystać je tak, żeby napisać tekst, który trafi w potrzeby klientów i pomoże im się zdecydować na zakup.

A i jeszcze jedno… nie piszę pod SEO. Piszę pod sprzedaż. Pozycjonowanie strony może być efektem ubocznym mojej pracy, nigdy celem samym w sobie. Dlaczego? Bo ostatecznie moim priorytetem jest więcej sprzedanych produktów i usług, a nie pozycja w Google.

Od czego zacząć?

Jeśli jeszcze nie współpracowaliśmy, to mam dla Ciebie propozycję…

Prześlij mi dowolny tekst, który chcesz poprawić. A ja go za darmo sprawdzę i podpowiem, co moim zdaniem trzeba w nim zmienić, żeby zwiększyć jego skuteczność.

„Ale ja jeszcze nie mam żadnego tekstu! Muszę go stworzyć od zera…”

W takim przypadku napisz mi, czego dokładnie potrzebujesz. A ja Ci powiem, jaki mam pomysł na napisanie tego tekstu.

Dzięki temu sprawdzisz mnie w konkretnym działaniu – bez żadnego ryzyka. Jeśli uznasz, że się na tym nie znam, po prostu skończymy współpracę.

Jeśli jednak uznasz, że moje sugestie faktycznie mogą zwiększyć Twoją konwersję (sprzedaż, zapytania, zapisy), to oszczędzisz masę czasu, bo nie będziesz już musiał szukać copywritera, który to dla Ciebie napisze.

To jak, sprawdzasz mnie? 🙂

Dla tych, którzy chcą się nauczyć pisać skuteczne teksty w internecie:

Pobierz darmowy poradnik

16 prostych sposobów, żeby błyskawicznie zmienić nudny tekst w pewną siebie wypowiedź eksperta!

    Blog

    17.09.2021

    9 najczęstszych błędów w komunikacji z klientem, przez które ciągle tracisz zamówienia

    Znasz to? Klient się do Ciebie zgłasza, piszecie ze sobą, przesyłasz mu ofertę i… ...cisza. Znika z Twojego radaru nagle jak dobry humor po kłótni małżeńskiej.

    24.02.2021

    Kto jeszcze ma dość manipulacji w sprzedaży?

    „Cholerny naciągacz!” „Oszust!” ”Złodziej!” Jak często te słowa cisną Ci się na usta, gdy myślisz o… sprzedawcach? Pamiętasz, gdy ostatni raz zdarzyła Ci się taka nachalna, nieuczciwa sprzedaż? Ja pamiętam. Byliśmy wtedy z żoną na miesiącu miodowym na Teneryfie...

    11.01.2021

    Ukryte przesłanie w Shreku o copywritingu, dzięki któremu skutecznie wyróżnisz swój produkt lub usługę

    Shrek: Klienci są… jak cebula! Osioł: Śmierdzą?! Shrek: Tak… nie! Osioł: Bo się od nich płacze? Shrek: Nie! Osioł: Aaa. Jak się je zostawi na słońcu, to brązowieją i rosną im włoski? Shrek: Nie! Warstwy! Cebula ma warstwy, klienci mają warstwy – cebula ma warstwy. Dociera!? Klienci mają warstwy. Osioł: Więc klienci mają warstwy?

    Opinie tych, którzy mi zaufali:

    Halina Orłowska Szpitalny – właściciel w dkch.pl

    Dziękuję Panu Bartoszowi Siemienkiewicz za współpracę w opracowaniu tekstów na naszą stronę internetową DOMU Kultury Chrześcijańskiej w Gdyni. Za wnikliwe przyjrzenie się naszej działalności, poprzez przeprowadzony wywiad ze mną i zadanie pytań, które stricte powiązane są z celem sprzedaży naszych produktów i propozycji formacyjnych. Za umiejętność zadawania właściwych pytań, za kulturę słowa i wysłuchanie aktywne rozmówcy. Serdecznie dziękuję i polecam usługi Pana Bartosza.

    Monika Litwin – właściciel w monikalitwin.pl

    Współpraca z Bartkiem odbyła się bardzo sprawnie. Tekst został dostarczony w terminie i nie mieliśmy do niego merytorycznych uwag. Bartek bardzo dobrze wsłuchał się w nasze potrzeby. Polecam serdecznie!

    Sławomir Jabłoński – właściciel w antheap.pl

    Bartek jest pełnym pasji profesjonalistą, skupionym na pracy przynoszącej efekt. Współpraca z nim to czysta przyjemność. Zadaje świetne pytania, które dają do myślenia i doprowadziły do tego, że lepiej rozumiem moich klientów, dzięki czemu mogę lepiej komunikować treści. We współpracy z Bartkiem bardzo podoba mi się to, że na początku przeprowadził dogłębną analizę, a potem pomógł mi wyprodukować mnóstwo treści na strony internetowe, newslettera, social media. Obsługuje kompleksowo, rzetelnie i jego teksty są skupione na sprzedaży. Zdecydowanie polecam Bartka. Na pewno będę kontynuował z nim kooperację.

    Michał Gregier – właściciel w futurogames.com

    Gorąco polecam współpracę z Bartkiem. Jest jednym z nielicznych copywriterów, którzy naprawdę starają się zrozumieć kontekst biznesu, spojrzenie klientów oraz propozycję wartości stającą za produktem. Do tego dochodzi jego terminowość i zaangażowanie.

    Korzystając z naszej witryny, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w Twoim urządzeniu końcowym. Za pomocą plików cookie zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Jeśli nie akceptujesz plików cookie, to prosimy o zmianę ustawień Twojej przeglądarki albo o opuszczenie strony.

    Ustawienia plików cookie w tej witrynie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuję” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

    Zamknij